Upptagen tjej !

Jepp, helt plötsligt fann jag inte ens tid för bloggen, haha det händer visst på lovet iaf ! I torsdags hade jag ännu en härlig sovmorgon, för att sedan stiga upp, få i mig lite frukost & sen ta tag i årets sista pepparkaksbak ! Puh

Till min hjälp hade jag min lillebror och det blev en hel hög ankfötter, månar och grisar och lite annat smått & gott :) På eftermiddagen fick vi sen fikabesök av Casper & Hilma med familj :) Casper hade visst blivit stark av all julmat och blivit en riktig muskelknutte ;) (aka spindelmannendräkt!) Superfin var han iaf :) 

På kvällen sen åkte jag iväg till Godbyhallen & tittade på Mixcupen & pratade med fina brudarna i laget som jag nog saknar :) Åh vad det kliade i fingrarna! 

Sedan blev det en tidig natt för att orka upp till Medimar 09.40 ! Träffade Åse , fick goda nyheter, och FICK SPRINGA IGEN ! :D Helt fantastiskt ! Ska nu öka vikter på styrkeprogrammet och fick sedan LÖPTRÄNING också ! Iiiih, mest korta intervaller och sånt men åh vad härligt ! :D Nu gäller det bara att pussla ihop och få in 3 löppass + minst 3 styrke och gärna lite extra cross-trainer ! 

Fick sen stanna där och köra mitt styrkepass på deras gym! Blev dryga timman, härligt ! :D Sedan hem, duscha, och ner på stan ! Fixa lite ärenden, köpte nyårsklänning & åt sen en sen lunch på nya stället Havtorn med Jennifer & Maria ! 

Därefter hem till sund, eftersom det var mamma & pappas bröllopsdag åt vi fin middag, Wienerschnitzel med klyftpotatis ! Muums ! Sen drog vi ut till Eckerö & kalas för min syster som fyllde 31år dagen innan :) Åt god kladdis & spelade kort ! Trevligt :D 

Idag är det nyårsafton, inledde dagen med NYÅRSRUSET ! Skulle gå tillsammans med mamma men hon halka efter så gick mestadels själv. Men attans va skönt det var ! Gick korta, 7,5km ! Och skönt känns det :) Nu ska jag börja fixa till mig och sedan traska över till Sara där 3-rätters ska avnjutas i goda vänners sällskap ! Efter fyrverkerierna får vi se vart vi hamnaaar ! :D 

GOTT NYTT ÅR ! 

2012 års nyårslöften:

- Ej börja röka !
- Våga göra det jag vill göra till hösten! 
- Tränatränaträna ! Beach 2012, here I come ! ;) 

Ungefär så, och inget av dom känns särskilt svåra att hålla ! Bra det ! :) 

Annars önskar jag att 2012 blir ett skadefritt år för mig, det tycker jag att jag förtjänar efter de senaste åren! 

Puss & kram! 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0