Ut & resa !

Åh, jag blir lite smått avundsjuk när jag på fb läser om gamla gymnasiekompisar som tar världen med storm ! Jag älskar skolan jag går i nu men en del av mig vill ändå bort, bort till varmare breddgrader ! Om jag ändå hade haft ett sportlov, då hade jag kunnat åka med Jennifer & dom. Men nej, nu får jag vackert vänta. 

Påsken känns lockande, men det är ju så sjuukt långt kvar dit ! 

Det är verkligen besynnerligt, trots att jag fick ett underbart toppen besked av Erkki idag kan jag inte vara på topp hela dagen. Vi har ingen snö och det ska vara vinter, får jag ingen riktig vinter vill jag hellre ha sommar. Så är det bara! 

Hittade "gambianska" pengar idag när jag städa ur ett par lådor, kanske dit jag borde dra?! 

Oh well, är inne i en alldeles för funderade och nojjande period känner jag. Men det blir lätt så, när jag som är van med att ha fullt upp & ett fullspäckat schema plötsligt ändrar miljö för 3veckor och har ca 1 sak inplanerad/dag. 

Imorgon förmiddag ska det bakas pepparkakor, sedan får vi fikagäster. På kvällen tänkte jag dra mig in mot stan & va lite social hade jag tänkt. Blev inget sådant ikväll eftersom jag var så grymt trött. Sen sover jag istan för att orka upp till att möta Åse 9.40 på Medimar för träning ! Jises, det innebär tidig morgon det.

Fredag kväll är det mamma & pappas bröllopsdag så då hade vi tänkt be pappa laga wienerschnitzel! Såå gott! För att sedan fira min syster som fyller år imorgon egentligen. Lördag är det nyårsafton och det kommer nog bli en lyckad sådan! 

Bjuder på lite härliga bilder från Torquay:





<3 

Nu blir det sit-ups & en film så att jag somnar ! 

Nattinatti , Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0