19år idag !

Ja hörrni, jag tänker inte dra nå mer ursäkter än att jag haft fullt upp o inte prioriterat bloggen på ett tag (: Meeen i skrivandet stund borde jag plugga på prov och dååå har jag mycket tid för detta ! haha nää men tänkte skriva mitt första inlägg som 19åring iaf ! För det fyllde jag idag ! hihi :D
I fredags firade jag först min födelsedag med mina amigos, först middag me brudarna och sen kom pojkarna :D haha hade jättetrevligt även fast jag av någon orsak var sjukt trött :p haha såå jag dissa arken o stanna hemma o göran, linus, måns & Sara satt kvar ((:
Jag har fått enhel del fina presenter också !
- En kampfisk, den nya mannen i mitt liv ! hihi hemmingway heter han o bodde tidigare hos min syster Sofi (:
-40€ presentkort på Sportcenter
-Kortlek, tärningar med sextema o penisformade godisar ! Samma tema som förra året av Måns, Göran, Linus & Sara ^^
-Värmeljusbehållare i form av en blomma
-Knivställ (köksknivar)
-Blomma
-Pengar
-Kokböcker
-Äggkokare
-Brödrost
-Ljus
-Värmeljushållare 2 st blåa
-En vinflaska
-Vägghållare till tvn
-2 halsdukar, en "vanlig" svart och en blå "utan ände" som syrran stickat !
Tror det var allt (: Och imorgon ska jag få present av Nette o Jeffe tror jag ((: hihi
Hade kalas idag för släkten, trevligttrevligt (: Sen laga jag & pappa middag, klyftpotatis & biff à la Lindholm (pappas special) Super gott !
Har haft en awesome födelsedag och fått massoooor av gratulationer, främst på facebook :D haha
Nu ska jag se på Bones & sen plugga !
Hade ! ( jag haaaatar att texten blir ihopklämd !!!!!!!!)
// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0