Allt annat än plugg !

Det är precis vad jag gjort idag ! Förutom gym, handla, mat, hämta tvätt såå har jag nu diskat, börjat laga mat som kommer ta en evighet o funderar på att vika tvätten lite snyggt medans jag ändå inte har nått att göra iväntan på att vitlökspotatisgratängen blir kvar ! ^^

Ja just ja, jag ska ju skriva STUDENTPROV imorgoN! hehe, plugga eller inte plugga? Visst, jag ska troligtvis studera på fastlandet och då har resultatet betydelse. Men fatta, jag vet inte ändå vad för uppgifter som kommer , ju ! haha klart jag kan plugga stilanalys ord osv men blabla,. ska väl bläddra lite i knixar boken kanske, så har jag gjort lite iaf ! hihi
Näeej, nu ska jag nörda lite facebook spel iväntan på gratängen, hihi ^^
// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0