Bilbesiktning & Stockholm !

Jag borde ligga i sängen och sova nu, för imorgon mina vänner är det tidig uppstigning som gäller ! Lilla jag ska för första gången i mitt liv iväg o besikta en biiiil :D Och inte vilken bil som helst utan min lilla pärla ! :DD Meen ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt hur man gör när man ska o besikta bilen, tur att mamma kommer med ! ^^,

Imorgon ska vi alltså först o besikta bilen, sen göra en massa ärenden, därefter ska jag till gymmet o mamma hittar väl på nått?! Och sen hoppas jag på en god lunch på stan :)) Det skulle sitta fint ! När vi sen kommer tillbaks till Sund så väntar ett berg av tvätt på mig, 3 maskiner ! eheh känns aningen jobbigt nu att jag släpa ut allt ! Meen slapp ju pröjsa 3€ för att tvätta iaf ! hihi 

Ikväll har jag som sagt fixat, donat och städat ! Mitt barndomsrum ser riktigt fint ut nu faktiskt :D haha Sköönt att få det uppstädat ! Så slipper jag göra det på nån månad eller två :p Av någon konstig anledning så blir nämligen mitt rum stökigt & ostädat trots att jag knappt är där :O mysko ! ^^,

Annars såå har vi planerat helgen ikväll ! Dvs jag, Måns, John & Saara :) Jag och John tar morgonfärjan på fredag, hur ska jag orka upp :o och så ska vi lyckas ta oss till Brottby, hehe jag ska köra ! :O Meeen det ska nog gå bra ! Fint bara att John INTE hittar till Måns & Sara. Så jag ska köra & hitta rätt ! Eheheh tuur att John har en gps ifall om att ! Annars såå OGILLAR jag starkt gps när det gäller att köra till bekanta ställen, man lär sig mer av att kolla skyltar osv :)

Och som tur är har vi inge bråttom heller (y) :)

På eftermiddagen , beroende på när Sara kommer hem från skolan blir det sen IKEA ! Niiice ! Får se om pojkarna kommer med o bär lr om vi får leka superhjältar själva ! Nåå jag ska iaf bara ha småasaker, som säkert dock väger lite tillsammans. Men inga stora otympliga saker iaf ! Sen vet jag inte om Sara ska ha nått :)

Därefter är helgen oplanerad förutom att vi åker hem på söndagseftermiddagen och har förhoppningsvis JENNIFER meeed oss??? :DDD Såå slipper hon åka buss med all packning när hon troligtvis är trött o oförskämt brun ! Hmf ! Får väl se om hon får åka med alls ;) hihi

Nä men såå ser helgen ut, förhoppningsvis lite shopping på löördag, skulle vara fint :)) Annars ser jag fram emot en helg med mina fina vänner ! Kan inte bli annat än nice ! (: 

Nu kallar sängen, god natt !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0