Bokat & klart !

Nu har jag för första gången bokat pass på Avancia ! De 3 senaste månaderna har jag bara gymmat, gymmat & gymmat ! Jag ska fortsätta gymma meen är nu så pass stark att jag kan ha lite kul också ! Därav har jag nu bokat 2 pass iveckan: 

Zumba på tisdag kl 18 & Afropowerdance kl 19 på torsdag ! Nån annan som ska på dom? :)

Jag har varit på Zumba en gång tidigare, på idrottsgården meen nu när jag faktiskt har månadskort ska jag gå på det på Avancia nu istället (: Afropowerdance har jag aldrig provat på meen det är ju dans iaf, o det gillar jag :)) Kondisträning ska va kul, och dans är kul :)) 

Dessutom har vi ingen dans denna vecka då Erica måste jobba såå därför passar det bra att jag dansar på Avancia istället :P Jag hade lust att boka Zumba förmiddag också meen jag måste till Avancia o köra styrka på dagen, och sen är det innebandy på kvällen. Så jag ska inte ta i för mycket ;D 

Veckans träningsplaner: 

Måndag: Styrka & innebandy
Tisdag: Kondis (dvs jogg) & Zumba
Onsdag: Styrka ( vi har match på kvällen, som jag INTE spelar meen ska peppa laget) 
Torsdag: Jogg & Afropowerdance
Söndag: Styrka

Jag åker till Hesa på tors natt , och kommer hem igen natten mellan lördag & söndag. Därför ingen träning fre-lör :) Så det ser bra ut tycker jag :) Meen måste kanske ställa in nått om det känns för mycket, får se hur innebandyn går !

Älskar verkligen att träna, och bara mitt knä inte får nå fel nu såå tror jag förbanna jag kommer va stammis på Avancia hela våren ! hihi :D Förutom att jag ska spela innebandy förståss ! Men det krävs mer träning för att jag ska komma iform. Meen jag lägger faktiskt hellre pengar på träning än på typ godis , skitmat osv :)) Träning är välspenderade pengar !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0