@ Brottby !

Jag kom upp i tid, trots att min nyladdade telefon hade dött under natten?! :S Tur att jag även ställt en gammal hederlig en som ringde ! :)

Incheckningen gick även bra och så även att köra ombord på färjan (y) jaa , jag hade varit lite nervös över det (A) Även bilfärden till Brottby gick hyvens ! Fattar inte vad folk snackar om att det är svårt att köra i Sverige ?? Kul är min åsikt ! :D Härligt att LAGLIGT få köra över 100 ! hihi ^^

Vi kom till Brottby vid halv 11 typ, tror jag?! Och chilla här nån timme (: Vid 13 åkte jag och Sara mot IKEA och vi kom bra fram, bara en liiiten miss ! Hittade allt o lite till på IKEA så det var nice (y) Sen en sväng via Stockholm quality outlet , följt av Stadium ! Fick med mig en träningsväska, två hoodies och ett träningslinne ! Nicenice ! Förutom allt från IKEA då, men det har ni ju redan sett (: Förutom det på listan slank nån diskborste ner, samt lite mera ljus :)

Sen åkte vi och panta & handla middag, tacos ! Köpte även SOCKERDRICKA, nostalgi ! <3 

Ikväll har vi spelat kort, jag ägde på PLUMP ! Även det nostalgi <3 Det andra spelet gick mindre bra ^^, NU sitter vi o spelar mexican , har precis öppnat sockerdrickan också, mums ! 

Trevlig helg alla, är hemma på söndag igen ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0