Dagen efter !

Var inte så farlig :) Håret stod åt och alla håll när jag vakna och trött var jag , trots att jag steg upp vid halv 1 ^^ men annars mådde jag braaa :) Lite senare ringde Jennifer & senare åkte jag till henne & hjälpte henne packa ! Jäääävla pass som jag inte vet var ääär, annars hade jag åkt med Jeffe & Ellen till Lanzarote ! Gaaaaaaah !
Iaf så var jag med henne hela eftermiddagen , vi var till Hese o åt middag ^^, via hennes mormor & morfar och sen skjussa jag henne till hamnen :((( Fatta vad jag kommer sakna henne?! Vi ses allt som oftast varje dag , åtminstone pratar vi varje dag :O Jag måste se till att ta mig till Sverige nån dag iaf, annars kommer jag bli knäpp på riktigt ^^

Älskade Jennifer <3

När jag lämnat av Jeffe så åkte jag till Sund på möööte, och bigsurprise jag sitter kvar i styrelsen ett år till ! Och didde är nu med xD håhå När jag sen slapp därifrån så åkte jag snabbt hem via, o fick reda på att pappa kommer med till USA ! :D Och att planen nu är Washington --> New York, för att hinna se så mycket av New York som möjligt ! ((: Sen styrde jag kosan mot staden för att få finbesök av min underbara Sara !
Vi snacka om verkligen ALLT och det var hur kul som helst , som alltid (: <3 Så jag funderar starkt på att dra till Stockholm en sväng under veckan ! Sara var här till 2 och sen blev det sängen en stund senare :)

Älskade Sara <3
// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0