Dålig tajming !

Nu var det ju såhär att vi skulle ha partajjat igår, jag & jennifer & jennifer ! (jaa, 2 jennifer ! ^^) meen sen behövdes Jeffe på jobb och då blev det alltså lugnt istället, vilket igår ändå kändes okej föör jag var rätt trött osv. MEN vad får jag inte för mess av Jeffe sen då? JOOO att en VISS person var ute ! DAMIT ! Och jaa, jag vet att det var lördag igår meen eftersom Jeffe har kontakter + att jag ska jobba på stadshotellet isommar såå skulle det ha gått finfint ändå !
Jaa, just my luck alltså !

Haha nu har jag beklagat mig för både Jeffe (igen, sorry ^^) och för syrran ! hihi ^^ nuu känns det bättre ;p
Så småningom , om kanske 1h ska jag till Avancia och SPRINGA ! :DD Har även Ipoden laddad (tack jeffe !) såå då blir det lite lättare ! :D Ska åtminstone köra 3-10-5-10-5, ev ett 10-5 till, beroende på hur pigg jag känner mig :))

Senare idag så MÅSTE jag städa, o diska ! Usch, ser INTE fram emot det ! Blääblää men det måste göras ! Annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll, chill bara nog ! Föör imorgon ska jag till skolan, har 3 utgivningstimmar ! Meen den första börjar 12 så det är iaf chill ! ^^,

Nej , om jag skulle städa lite o så småningom dra mig till gymmet kanske ! Solen skiner iaf, såå kanske jag sku va riktigt hurtig och gå till gymmet, joo så får det bli !

UPDATE ! Kom på att jag ska JOBBA på klippan ikväll, hurray ! Nooot ! ^^, Såå då vet jag vad jag gör iaf då,. Kanske bäst att dra till gymmet nu då kanske,.. 

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0