Dittan & dattan !

Det var duktigt tungt att stiga upp imorse vill jag lova, helt sick ! :O Dessutom hade jag en mindre trevlig huvudvärk också vilket resulterade i att jag lät mamma köra MIN bil ! Dåå är det inga braa kan jag säga ! 

Pärlan kom iaf igenom besiktningen ! En lampa var sönder & tutan funka inga meen jag behövde bara fixa det , inga komma tillbaka på återbesök ! Niiice ! Efter besiktningen skjussa mamma hem mig, jag var fortfarande sjukt trött o halvt död vill jag lova. Där somna jag sen ! Hoho min telefon dog så vakna när mamma kom vid kvart över 10. DÅ sku jag ha varit på gymmet var planen,. Nåja, jag åt en banan å så skjussa mamma dit mig,. Styrka stod på dagens schema o det gick helt okej kan jag väl säga ! Öka vikten i knäböjen (y) Nästa vecka ska jag öka lite på allt har jag tänkt ((: 

Och nästa vecka på MÅNDAG tänker jag faktiskt åka på INNEBANDYTRÄNING ! hihihi Och vara OMBYTT ! Så det så! Lillemor sa en månad, o det betyder egentligen 1 vecka till ! Meen jag far nu på måndag och tar det riktigt försiktigt ! Och sen kör jag vanlig träning resten av veckan, dvs gym och sen måndagen efter igen INNEBANDY ! Det låter ju bra :) Seeen är jag väldigt sugen på att spela match onsdagen efter,.. hehe vi får väl si ((: 

Efter gymmet käka vi lunch på stan, mamma valde: Hese ! Håhåh meen det gick ner det med :) Sen körde vi på diverse-ärenden & viktigast var banken. Så nu har jag pengar på kontot som är kopplat till mitt kort, kan ju va bra ! höhö väntar påå Apollopengarna, hoppas verkligen Jennifer fått dom nu,. Annars börjar ja undra va dom eg håller på med,... 

Nåja, sen vi kom hem har jag inte gjort alltför mycket. Men ska seriöst va duktig o plugga ikväll, föör imorrn kväll packar jag och ihelgen åker jaaag,. Och i början av nästa vecka har jag visst första delen av finska-tentamen ! hoho meen har iaf öppnat boken ! (y) Meen mamma har tagit hem en massa kataloger om USA, och dooom lockar faktiskt mera (A)

För övrigt så har vi skaffat nya husdjur, 5 st ! Rådjur dvs ! Dom stortrivs hos oss o har god aptit ((: Kanske man sku locka in dom i hundgården? Ålands första rådjursfarm? haha sku va en vacker syn iaf ;D 

Neej nu blir det bestämt lite plugg iaf, innan katalogerna lockar alltför mycket ! ^^

So long ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0