Duktig chey !

Dagens mål har jag nästan slutfört, ska diska lite till, bara för att jag inte ska ha nått kvar sen om jag tillbringar nästa natt i Sund. Och så ska jag rensa gamla telefonen, så att jag kan lämna tillbaks den. :) Har dock inte städat i hallen och badrummet. Men har så fruktansvärt mycket grejjer där såå tror det får bli en annan dag :) 

Nu har jag precis käkat middag, fick bli gårdagens rester : pizza ! ^^ Meen så har jag städat & varit duktig hela dagen också ((: Dessutom har jag tänkt en massa ljus överallt så jag har det jättemysigt ! Älskar ljus ! Jag har också övertalat mamma att komma me mig till Åbo & till IKEA. Så ska precis kika efter de grejjer jag behöver:

-Badrumsmatta
-Hallmatta
-Skohylla (mitt skoskåp räcker inte till ^^)
-bestickhållare
-stora värmeljus (fick stora hållare i födelsedagspresent)

Och säkert kommer jag på nått till när jag kikar ^^, Dessutom ska det förståss bli lite shopping också när vi åker, så ska även göra en lista till det såå jag får med mig det jag behöver hem ! Och inte bara en massa annat :p hehe 

Ha en skön söndagskväll allihopa ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0