En fin onsdagskväll !

Det är precis vad jag har haft :) Rent produktivt så har jag inte fått så mycket gjort, meen det är helt okej :)) Jag har iaf läst lite på finskaorden (Y), vikt kläder, pratat med en fin person (:, varit dataexpert åt pappa, skrattat åt mamma som försökt förstå sig på sin I-pad, lyft upp de sista julsakerna på vinden och sist men inte minst ätit nygräddade bullar ! Mums ! :))

Så det måste jag säga är en fin kväll ute i Sund, när termometern visar -18 (: Men det gör inte så mycket, föör jag har det jättevarmt o skönt här vid brasan framför tvn :))

Nu just sitter jag och ser på "Sveriges fulaste hem" och sen ska jag läsa lite finska ord , det behövs om den här tentamen ska gå så bra som jag vill (: Dessutom ska jag gå o sova tidigt ikväll, för att få tillbaks lite vettig dygnsrytm såå att jag kommer mig upp på fredag morgon sen ! ((: 

Morgondagens planer är att åka o hälsa på farmor på dagen med mamma, sen kondisträning på gymmet på eftermiddagen och kvällen ägnar jag åt att packa & nojja över om jag ska titta till M & S samt hur det ska gå o köra i Sverige xD 

Nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0