En härlig torsdag !

Klockan börjar sakta närma sig 3 och jag ska precis börja packa ihop alla mina grejjer o fara in mot stan för att första handla lite , sen dumpa grejjer hemma och sen bege mig till gymmet ! 

Dagen har jag hittills spenderat med mamma (: Hon har städat , gett mig en massa saker och jag har vikt kläder. Sen var vi ut på en ca 45min tur med sparkstöttingarna ! (: Hääärligt  ! Och därefter blev det lunch (: Nu ser mamma på skidning och jag ska som sagt börja packa ihop alla mina saker. 

Sportlovet börjar närma sig sitt slut, är snart bara helgen kvar men det är helt okej (: Jag har haft ett lugnt & skönt lov som hittills mest spenderats i Sund :) Sköönt ! Helgen blir mer fartfylld då jag imorgon bitti åker till Stockholm, och det ser jag fram emot ! Ska bli fint med en helg med fina vänner (: 

När jag kommer hem sen såå har jag en vecka fylld med en massa saker, och det är rätt nice ! Måndag-Onsdag har vi prepptimmar inför studentproven, vilket är bra såå jag kanske fattar att börja läsa ! ^^ Och sen på torsdag så åker jag & Emilia & ett gäng från skolan till Hesa på abi-resa ! ((: 

Nästa vecka MÅSTE jag även verkligen ta itu med att börja plugga på studentproven. Meen första finskatentamen kommer nog i första hand, vill få bra i delförhören föör jag antar att den muntliga delen inte kommer gå lika bra ^^,

Nej nu ska jag pallra mig iväg så jag hinner till gymmet innan "rusningen" som är vi 16-17. Kondisträning står på dagens schema och eftersom helgen blir träningsfri (förutom att jag kommer gåå massa på IKEA bla ^^) såå ska jag ta i ordentligt ! Hoppas kroppen orkar svara på det bara (: Planen är 3x10x5x10x5x10x5x2 = 50minuter ! 10 = 10min ordentlig jogg, 5 = 5min rask gång, 3 & 2 3 respektive 2 minuter gång i mycket lugnt tempo (: 

Förresten är det bara ett par futtiga minusgrader idag, och det är duktigt skönt ! :)

Tjoohej ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0