En seg dag !

Ja jessus hörrni. Idag är en ytterst trög & seg dag. Vaknade vid 1, eheh och nu är klockan 3. Under dessa 2 vakna timmar har jag hunnit med att blogga om karonkan & gårdagen, plocka lite och diskat (:O). Dagens planer var att städa, och reda upp ordentligt här hemma, och handla. Men efter ½h diskande är jag helt slut, lr inte slut utan snarare sjukt slö. Hade inte mitt rehabkort till gymmet gått ut hade jag farit iväg o sprungit lite. Måste såå skaffa månadskort i början av veckan. Har inte varit på gymmet sen i tisdags :o Det känns som en evighet sen ! 

Annars såå känner jag mig ensammast i världen idag, typ. ALLA (yeye men många) har åkt iväg på resor meeen jag är kvar på denna skitholme. Och eftersom vädret är så sjuukt kallt så ska inte mamma & jag åka o hälsa på mormor heller, eftersom det är ännu kallare hos henne än vad det är hos oss. Men jag skulle gärna vilja fara någonstans, och en stockholms trip till Sara & Måns skulle inte vara så dumt. Men det är sjuukt jobbigt att åka buss nu, förseningar, långe väntetider osv. Vilket innebär att jag enklast skulle ta bilen, men jag har aldrig kört bil i Sverige förut :O har inte kört ombord på nån annan färja än Föglöfärjan heller ^^, Ehehe

Mamma prata dock tidigare om att vi skulle fara till Åbo, IKEA sku va najs för jag har lite saker jag vill införskaffa. Och om jag åker till Åbo såå skulle jag kunna hälsa på min favorit Brändöbo som stackarn ligger där helt ensam (i sällskap av sina föräldrar tror jag, men ändå) Det skulle jag kunna göra ! För om det är nån det är synd om, så är det min fina Julia, stackarn <3 

Nej hörrni, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, läsa lite bloggar / se om det finns nån rolig typ att chatta med innan jag får nog och tar tag i mig själv o städar ! Funderar ev. på att fara till Sund ikväll, alla stadsbor är ju ändå bortresta sååå ! Visst finns det dom som är kvar , meen alla ska ju ALLTID va me sina pojkvänner. Nu är jag inte bitter meen jag tycker att det finns en gräns, man ska väl förihelvete kunna vara UTAN dom nån kväll också, eller?! 

// Glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag är som sagt hemma, och utan pojkvän :)men dras ju med två barn så kan ju tyvärr inte hitta på mer spännande saker än tvtittande :) kram

2011-02-19 @ 17:21:46
URL: http://malvina.blogg.se/
Postat av: Nette

Jo jag kan skicka den! Kan du skicka dom du har på mig så sku de va skit nice de också :)

2011-02-19 @ 18:08:33
URL: http://neettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0