Hemma igen !

Efter gymmet åt jag som sagt en snabb middag och sen åkte jag till Sund för att först jobba på Klippan i 2h, o jessus vad låååångtråkigt :O Helt sjukt , dessutom DOG min telefoon också så hade ingen kontakt med omvärlden ;p hehe

När jag äntligen slapp därifrån så åkte jag hem där mamma bjöd på glass och så såg vi på lite skidskytte följt av Bones och sen planera vi inför USA resan ! VI kommer fara till NY ett par dagar och det ser jag sjukt fram emot ! Visst ska Washington också bli kul meen NY är något spec ! Först är det alltså släktträff i Washington som gäller, sen ska vi och hälsa på nån släkting vid namn Michael och hans familj och därefter Verna med familj o dom bor utanför NY ! :DDD Ser såå fram emot det !

Men innan det blir USA såå har vi idag bekräftat att vi sticker till Irland över påsken ! Det är visserligen en fiolresa, vilket innebär mkt övande o spelande o inte alltför mycket annat meeen jag SKA gå på en äkta irländsk pub, så det så ! haha :D
Nu sitter jag istan med huvudvärk o slötittar på söndagsfilmen, som jag dessutom sett förut ! Nää, ska precis gå o lägga mig, ska ju faktiskt till skolan imorrn :O Börjar dock 12 ;) meen har mycket som ska hinnas med denna vecka osv ! Kommer bli fullt upp ! Men efter denna veckan är det full fokus på studentproven o inga skoldagar, skööönt !

Nattinatti !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0