Home sweet home !

Nu har jag kommit hem igen, efter en trevlig helg i Stockholm :) Lördagen började sent, men det var skönt att få sova ut ordentligt :) Under dagen tog vi en tripp till ICA, spelade mexican, kort och efter middagen åkte jag & Sara till Arlanda för att hämta Jeffe & Ellen :)) Vi hittade dit bra, utan problem, vi kom även in på parkeringen & lyckades komma på hur man sku betala osv (y) 

Efter att vi hittat våra ålänningar såå skulle vi leta upp ett Mc Donalds för dom var hungriga, och det var ju lättare sagt än gjort xD hhohooh slutligen hittat vi en meen var i sthlm vi var?! Ja det vet ingen av oss ;p Sen var gubben i kassan tröög o missförstod oss meen vi fick en gratis cola så det var inte så dumt ! (: Sen skjussa vi Ellen innan vi åkte ut till Brottens by igen. Väl där såå chilla vi framför tvn, såg slutet av "Mitt stora feta grekiska bröllop" En kul romantisk film som jag sett för ett par år sen :) Därefter tog vi natt rätt tidigt, alla var vi trötta, spec jennifer ^^

Idag steg vi upp vid 11, åt frukost, packa och kolla lite på Spy kids 2 som gick på tv innan det var dags att lämna och åka till hamnen. Båten var förståss smockad av folk då Eckerö står stilla meen vi kom bra med (hade ju varit duktig o bokat) och fick även platser att sitta på (Y) Efter att ha ätit DYR middag (OGILLAR nya vägmatssystemet !!!) chilla vi och sen drog vi till Tax freen & shoppa massa gott att dricka ! hihi såå nu har både jag & jennifer bunkrat upp inför kommande behov ;)

Båten blev lite försenad meen inget att klaga över, vi kom fram ! Nu sitter jag & tittar på Bones & äter lite o sen ska jag försöka reda upp lite och plugga finska ! Har dock redan plockat upp IKEA-kassen så har inte så mycket att göra innan sängen kallar. 

Imorgon ska jag plugga finska, gymma, förhoppningsvis hämta ut dunderkläderna och på kvällen är det INNEBANDYträning som gäller ! Det är en vecka för tidigt, men jag ska bara ta det lugnt o känna efter (: 

Förresten så spelade IFK sin sista hemmamatch idag, så inget mera hockeytittande nu! Vilket jag kommer sakna,... Meen dom vann iaf med 11-1 ! (: Så det var bra ! Nu slutar dom 2a i serien ! Grattisgrattis!

Nej nu ska jag fortsätta se på bones & sen ringa jennifer ! Hejsvejs ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0