I <3 IKEA !

Som jag trodde såå hittade jag en hel del "nödvändigt" som jag måst ha från ikea :p haha ^^

Kom på att det var enhel del jag behöver: 

det jag tidigare nämnt:
-bestickhållare
-skohylla
-hallmatta
-stora värmeljus

Dessutom behöver jag:

- burkar i olika storlekar (att förvara mat i)
-grytlappar (om jag inte hittar nå hyfsade i sund)
-mera bestick ! (borde ha en förpackning hemma, som jag inte hittat)
- ishållare
-metallställning för knivar
-bunkar (för att kunna baka)
-durkslag
-hållare att sätta på väggen, för diskborsten
-saxar
-en bricka (är inte dumt att ha o denna kosta 9kr :p)

Sen vad som finns i Åbo, o om dom har samma specialpriser på sakerna är ju en helt annan fråga, meen det märker vi. Detta är ju något att utgå ifrån iallafall :))

MEN jag hitta ingen badrumsmatta som var rund ! :O det fanns bara ett par badrumsmattor som antingen var ovala, rektangulära eller fyrkantiga ! :S Dååligt ! Såå ska kolla hemma på sparhalleen då, hehe ^^ För jag vill ha en rund /blomformad :)

Nu ser jag på Bones & funderar på att ta nått att äta ! Tjingeling !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0