IKEA !

Kom på att det kunde vara bra att ta reda på hur mycket jag hade tänkt spendera på IKEA också, hehe för att få lite koll liksom :p 

Grytlappar fick jag av mamma ikväll, så det behöver jag inte köpa och skohyllan strök jag eftersom jag kom på att det får räcka med mitt skåpet jag har o ha skor i ((: Visst kommer det bli trångt meen sen vet jag ju inte om jag behöver den senare. Vet ju inte vart jag hamnar i höst osv :p

Sen såå ska jag köpa ett av burkseten, som båda råkar kosta 39kr ! Meen de gröna är på special o har inte kollat om de finns på det IKEA som vi ska till. Det känns ändå som jag får med mig bra mycket för endast 291kr ! :)) Sen slinker det säkert ner nått billigt , hehe det gör det alltid :) Men skönt att ha lite koll iaf ! ((:

NU, sova ! Ska upp om 7h, hehe 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0