I'm free !

Jaa ledig är jag ! INGA mer vanliga skoldagar ! Fatta vad skööönt det är ! :DDD Ska bara till skolan för att skriva studentprov, utgivninstimmar har jag på måndag och sen för att lämna in finskatentamens uppgifter då och då ! Fucking AWESOME ! :DD

Men bara för att jag är ledig såå betyder det ju inte att jag får mer tid över, eheh måste seriöst börja struktuera & planera mina dagar snart föör när jag var ledig 3 dagar sist såå blev det ju inte såå mycket vettigt gjort ^^,
Idag har jag hunnit med att tvätta en maskin & hängt upp den ! Och sen gick jag till skolan för att skriva ut mitt nya träningsprogram jag fått av Lillemor meeeen såklart FUNKA det inte ! Gaaah, värt !
Nu har jag precis ätit lunch och om ½h ungefär ska jag bege mig till gymmet ! Om 4 veckor får jag åka på en innebandyträning, om 4 veckor !!! Det känns orealistiskt men jag längtar sååå ! Nu har jag ett mycket kort styrkeprogram som jag ska göra 2-3 ggr / vecka meen dessutom SKA jag jogga 1-2 ggr ! Awesoooome ! Det känns riktigt bra faktiskt föör då kommer jag kanske orka lite på träningen ! haha :D
Bild på mitt första innebandylag, Heartbreakers ! haha ^^
Efter gymmet ska jag PLUGGA lite på studentprovet som är på fredag, svenska textkompetens ! Och sen blir det middag, diska och därefter vänta på att Jeffe ska Zumba klart såå vi kan fara till Baltic ! ((:

Jag ska här någon dag lägga in bilder från de senaste veckorna jag inte uppdaterat o på så vis ge en kort update (:
// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0