@ Jennifers place !

hihi nuuu har jag snott Jennifers dator, för hon är i duschen ! ^^, Var o kolla på hockey med Jennifer tidigare, o pojkarna vann stooort ! Nicenice, synd bara att kvalet till div 3 redan är kööört, dom borde vunnit mot Hallsta förra helgen då, o det gjorde dom inte,... Fel målvakt i mål första halvan av matchen ! ^^

Efter hockeyn körde vi runtruntruntruntruntruntruuuuunt på stan ! haha innan vi bestämde oss för en roadtrip till godby, till grillen för middag ! Och gott var det :D Sen har vi (läs JAG) haha vikt jennifers kläder medans hon fixat upp gardinerna :D Vi hitta sprit o en massa annat bland jennifer paltor ;p o en massa fiiiiiinfiiiin gamla kläder, typ pantalonger o liknande ;) hihi

Just var även Jennifers mormor & morfar här o hjälpte jennifer få håål i väggen för att hon sku kunna hänga upp alla sina tuuuuuusen rosetter ! ^^ Och nu är alltså jennifer i duschen, lr hon kom preciiis utdansandes ;D Snart ska hon på jobb o då åker jag hem o chillar, ska ev se på film o sen sova tidigt ! Ska upp o JOGGA imorrn ! På Avancia förståss, här är det tuuusen meter snö ute o kallt som jag vet inte vaaad !

Nej, nu ska jag va lite social me stumpan som t.o.m. me målat naglar för att va extra fin på jobb ;p hoho ^^

Och NU, hos jennifer funkar radavståndet :o blir knäpp !!

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0