Klappat & klart !

Ikväll har jag stressat som en tok, fram-och tillbaka hit & dit ! Jag har hunnit med ungefär ½ möte, en danstimme me duuunderflickorna , medis 2 ! <3 , duschat & rakat benen osv såå jag slipper stressa med det imorrn, seen har jag hämtat en skjorta från jennifer, leka brevbärare & rusat runt här hemma i sund på jakt efter fuuuula kläder att dela ut på tors oom inte min kära karonkaklass skött sig ! ^^,

Meen nu börjar jag känna mig klar, o relativt lugn angående karonkan efter att ha läst skolmejlen ! Det känns som att det mesta är under kontroll, skööönt ! Och även det mesta angående karonkakvällen också, skaa bara prova kläderna & helt bestämma smycken såå är allt klappat o klart sen ! Vilket är på tiden dåå karonkan är på torsdag ;)

Just nu sitter jag & funderar OM jag glömt nått viktigt, kan inte komma på det nu meeen vill INTE komma på det imorrn när jag är halvvägs istan igen. Men jag har noog packat allt som ska till glinen (aka en klass i lusse) o även det sista som jag själv skulle ha, HOPPAS jag ! eheh

Nu ska jag försöka sova & inte oroa mig för att jag glömt nått, imorgon & på torsdag blir det lååånga dagar ! Torsdag lär va uppstigning typ 06.00 o den kvällen ska sluta på arken, gissa om jag kommer va slut på fredag?! Meeen ack så roligt det ska bli ! :DD

Nattinatti !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0