Kvällskaronkan !

Kvällskaronkan blev helt kul :) Först var det parfoto (hoppas det blev fint ^^), och så tog jag även foto med Nette & Sello :) Därefter tog vi gruppfoto, och jag måste säga att jag blev lite besviken på det. Föör förut har dom sorterat upp oss enligt färg (alltså alla år förut) samt haft första raden att sitta så att man ser alla klänning, nu ser man bara klänningarna av dom som är korta.,. nåja, fint minne iaf (:

Bordsplaceringen hade dom gjort bra, satt med kul folk :) Maten var helt okej, vinet mindre braa men så är jag ingen vinmänniska ändå :p Rosutdelningen var väl som alltid, jag tycker det är lite slött med folk som inte gör nått kul/fint meen alla som vill ska ju få gå upp. Parodierna var kul, haha jag Emilia & Selinda var med ! ^^ Meen bildspelet faila dom med, dom hade inte sorterat bilderna utan tagit med alla ! -.- Vilket innebar att dom efter ett tag stoppa o sa att det sku ta 2h till -.- Annars hade dom varit duktiga, dom där små tvåorna (:

Efter parodierna stack många direkt till Arken medans jag och Maria stanna kvar & drack varsin breezer. Sen blev det Arken & det var rätt slött ibörjan, o många hade dålig inställning till det också. Meen jag & Selinda shotta lite ;) Och jag träffa en söt person, lr en söt person knacka mig på axeln (: hihi Men kvällen blev inte så lång, var hemma vid halv 2. Hade jag haft en annan klänning hade jag stannat längre, meen det var sjukt jobbigt o va på arken i balklänning :O hahah once in a lifetime ! (: Överlag en trevlig kväll, nu läntar jag till studenten ;) hihi

Har inte överfört egna bilder än, såå här får ni några jag tagit från skolanshemsida :))

Gruppbilden som Janne tog ! ^^
Jag, Basse & Selinda :)
Maria & Koski :)
Fille, Koski, Toffe :)
Tony & Nette :)

Boijer & Emilia :)

Mer bilder när jag överfört mina till datorn (:

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0