Lördagsmys !

Nu är jag hemma igen föör syskonen Schönberg är på stadshotellet och JOBBAR. Jisses, dom är duktiga dom ! Själv äter jag bär (jordgubbar, blåbär, hallon) o banan joggis ! Mums ! :) FÖRSÖKER verkligen att inte äta chips, dipp, cola ALLTFÖR mycket. Det är sjuukt gott, meen det får inte bli för mycket ! För den 7 mars ska jag på INNEBANDYTRÄNING ! Woopwoop! it's gonna be awesoooome ! :D haha ser mycket fram emot det !

Såå fram tills dess är det TRÄNINGTRÄNINGTRÄNING (på gymmet alltså) o nyttig mat som gäller ! Föör jag TÄNKER spela en liten stund av matchen vi har den 9 mars, det är kanske säsongens sista och jag tänker INTE missa det !
Nu tänker jag läsa lite bloggar, äta upp min bärblandning o sen krypa ner i sängen med en film ! (: Imorgon är det söndag, o imorgon ska jag till gymmet igen !

Denna veckas träning:

Mån: Gymmet med Lillemor
Tis: Daaans (Med STYRKA)
Ons: Gymmet
Tors: Joggingpass på Avancia
Fre: Gymmet

Såå idag har jag rätt till en vilodag, dessutom har jag bara LITE träningsvärk idag, vilket är awesome ! :D

Nej nu mat, välja film & krya till kojjs !
Nattinatti !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0