Lugn & stressad på en & samma gång !!!

Känner mig lugn inför kvällskaronkan, var och köpte de sista smycken idag ! Fiiinfina , dock dyra meen kände ju butiksägarn såå fick 9€ rabatt (; Såå nu är klänning, väska, skor, bh, strumpisar & smycken - check ! Niiice ! Även dagskaronkans kläder är fixade ! (y) Så det känns bra ! 

Jag som blev såå lugn igår är helt uppstressad angående dagskaronkan nuuu ! Gaaaah ! Tydligen massor som fortfarande måste fixas o det är ett fåtal personer som göra ALLT ! Jag blir såå irriterad på att vissa anser att karonkan INTE angår dem utan de skiter blanka fan i allt o tänker bara komma på kvällen !!! 

Nu är klockan kvart över 4. Om 1h och 45min ska jag vara iskolan o blir förhoppningsvis klokare då. Vill dock hinna på innebandy till 20.45 meen vet inte hur bra det kommer gå,... Får se helt enkelt ! Dit måst jag iaf, föör har lovat att Adam ska få åka me hem (: 

Angående förberedlser inför imorrn såå har jag inte mycket kvar, skönt när man inte orkar bry sig ! ^^ Ben & fötter (som ändå inte kommer synas xD) är tillräckligt fixade ! Förutom dem såå har jag klippt & filat mina naglar ! ( det var INTE igår !) Och ska måla dem, noppa ögonbrynen o duscha & tvätta håret ikväll. Då behöver jag bara snabbt duscha & sminka mig imorrn o kommer att hinna med allt i god tid ! Ska va hos Birgitta klockan 12.30 såå det är chill ! (: 

Neej nu mat då kanske, får bli varma mackor idag ! Mums ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0