Måndag morgon !

Det kanske inte är morgon längre ( 12.12) meen jag steg upp för 45min sen såå jag anser att det fortfarande är det :) Nu borde jag inte ens sitta här utan ta tag i allt jag ska hinna med innan det är TRÄNING ikväll ! Hihihihi åååh va jag längtar ! 

Dagens tidsschemar:

12.30 Plugga finska 45min
13.15 Lunch (har bara ätit lätt frukost o väljer att äta ordentlig lunch för att orka gymma ordentligt)
14.15. Gymma ca 1h
15.30 Mera finska 30min
16.00 Laga & äta middag
17.30 Avfärd mot träningen !
18.00 TRÄNING ! :DD

Känner att jag behöver göra ett tidschema för att verkligen TVINGA mig att plugga, för trögt går det verkligen annars. Borde egentligen stigit upp tidigare så jag sku kunna komma iväg tidigare till gymmet meen ibland blir det inte så, är ändå skönt att känna sig utvilad :)

NU ska jag sätta fart ! 

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0