Måndag = ny vecka, nya tag !

Idag är det måndag, och det har varit en helt okej måndag (: Dagen började 12, och jag tvingade mig upp ur sängen just efter halv 11 ^^, Väl iskolan hade jag först svenskautgivning där vi fick reda på att textkompetensprovet överlag gått dåligt, crap ! Nu hoppas jag bara på att jag är ett undantag och fått helt okej resultat iaf. Målet var 4 + 4 + 5 poäng, dvs 13 meen vi får se. Får jag över 10 ska jag nog vara nöjd, då många 1poängare o t.o.m. 0 poängare har delats ut ! Nå det preliminära får vi på fredag, så ingen idé att oroa sig över det än (: Godkänd är man hur lätt som helst, men jag vill gärna ha M i svenska ! Nåja, det är essän kvar också, o det brukar jag va bra på ! 

Efter svenskan hade vi matte o ännu en predikan om studentprov, vi hade ju haft övningsprov (dagen efter min födelsedag) och jag fick godkänt ! Fick ett par poäng över godkänt också, och det utan att ha pluggat eller ansträngt mig destovidare i kursen, så det var mycket bra ! Nu, efter denna vecka ska jag verkligen sätta mig ner och räkna o gå på Räkna Med Jonny på tisdagseftermiddag, skulle ju gärna vilja ha M i matte också, men får jag C får jag väl nöja mig ändå. Matte är inte min starka sida ! 

Därefter var det mellanmålsrast & jag o Selinda stack ner på stan ! Vi köpte bhar , så nu har jag bara smycken kvar att införskaffa, och det fixar jag imorrn, sköönt ! :) Sen köpte vi mellis också och fick bråååttom tillbaks till skolan pga att kassatanten var trööög, o så hade dom bara 1 kassa igång?! Halllå?! Jisses alltså,. Så vi blev lite sena till Hälsan, meen Smulle är ju chill iaf ^^, Vi fick ut hälsan och den gick sämre än vanligt, men helt ok ändå ! Borde få samma i kursen och det innebär att jag håller 9 i medel och det är najs !

Efter skolan hade vi Karonka möte i 1h, pust ! Vi fick enhel del fixat iaf, hoppas nu alla GÖR det dom ska så att dagen blir bra ! Sen stack jag till gymmet. Har kommit in i ytterligare en tung gym-vecka, förra veckan med nya övningar var najs, nu är det jobbigt igen,... Blää,. ska iaf tvinga mig dit imorrn & på ons föör på tors sen går rehab-kortet ut så då ska jag vänta ett par dagar innan jag köper ett månadskort ! (: 

Ikväll har jag varit & handlat o sen kom Maria hit en sväng o så planera vi inför karonkan ! (: Vår klass kommer bli awesome, baara dom klär sig rätt ! ;) hihi

Nu ska jag så småningom sova, har studenthörförståelse imorgon bitti ! Och behöver vara pigg till den så ! (: 

Natti natti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0