Måndag?

Folk påstår att det är måndag idag, iaf alla som är bittra över det på fb! ^^, Själv är jag inte ett dugg bitter, lr jo lite, vaknade av vad jag antar var den traktor som ploga imorse ! :@ Irriterande? javisst ! 

Nu har jag precis käkat klart, och pratat med fina jennifer ((: Ska precis byta om och sticka till gymmet ! Annars kommer jag mig aldrig iväg :p För dit ska jag, o sen blir det en sväng på stan innan jag ska packa in mig o alla mina tusen saker i bilen för att spendera ett dygn i Sund :) Kom dock precis på att det var idag som mamma sku ha kaffebesök med nå lärare, så har inge bråttom till Sund ^^,

Nu ska jag byta om så jag kommer mig iväg ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0