Ny header !

Ja hörrni, sitter man hemma, o är såå trött att man inte ens orkar köra genom stan för att va lite social såå hittar man på annat att göra. Har laddat ner ett 30-dagars foto "provapå" program meen det var superkomplicerat ! :S Såå fixade en gammal hederlig header i Paint istället ! :D haha kände för lite variaton (:

Men jag har 1 problem , hur får jag allt centrerat?? Det vill inte funka hur mycket jag än försöker :( Såå vet ni hur man gör får ni gärna hjälpa miiig :) Förövrigt såå kan jag berätta vem som är med också:

Högst upp till höger är det en gammal bild på Tilda (min systerdotter), i dagsläget är hon 6 år :p Längst ner till höger är jaag, i mitten är det jag och min syster Sofi som sitter i farfars famn. Längst till vänster är det Casper (: (min gudson)

Så nu vet ni det ! (:

Och till sist, vilken är finare? Den nya eller den gamla? Svara nuuuu ! ;)
Den gamla:

(klicka för större bild)

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Mia Granstedt

Vad kul dina poster verkar! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! =) Ha en rolig dag =P

2011-02-22 @ 15:23:48
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0