Pepp !

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ungefär såå galet glad känner jag mig just nu ! :D Och det är awesooome ska ni veta ! Helgen har varit mer eller mindre trist, meen nu väntar en vecka full av möjligheter ! Funderar t.o.m. på att alldeles snart gå o sova fastän klockan bara just är 23. Meen så har alla jag pratat med på msn övergett mig också, ^^ meen det är okeej ! För jag är glad o dom är söta ändå ! :D 

haha ojoj, känner att den där början blev lite väl löjlig kanske, men det struntar jag i ! :D Imorgon vill jag hinna med massor, föör jag har massor jag vill hinna meed under veckan ! 

Imorgon SKA jag till gymmet o skaffa månadskort, sen ska det bli träna av igen ! Har snart inte varit där på 1 vecka, vilket är sjukt länge sedan :O Ska köra stenhårt i 2 veckor nu och sen ska jag fara på innebandyträning, de ni ! Och det har jag lov till också ;) haha :D Dessutom känner jag för att dra med mig Jennifer på en massa grupptränings pass på gymmet , bara för att jag nu kan och vill :D 

Förutom att gymma såå funderar jag på att dra till stan en sväng imorrn, till Sportcenter för att se om jag hittar nå fint då jag fick ett presentkort därifrån av mina fina flickor :)) Tacktacktack ! En ny bra sport-bh skulle inte vara så dumt, eller kanske en hoodie :) Vi får helt enkelt se vad dom har ! :))) 

Sen är planen att dra ut till Sund, ska packa med mig sakerna jag tänkt sälja på marknaden, samt plocka ihop grejjerna som jag vill sälja på Bettans. Ska gå dit nån dag i veckan (dom har stängt imorrn har jag för mig?) och boka bord, o hoppas på att jag får det ganska snart ((: 

För just nu är jag även pepp på att sälja bort en massa gamla kläder såå att jag med gott samvete kan köpa nya ! haha bra va? Då kan inte mamma klaga på att jag har för mycket kläder ^^

För övrigt ska jag även STÄDA järnet imorrn, och leta upp alla saker som jag saknar ! Listan börjar bli rätt lång tyvärr. Så detta är planen:

1. Gymmet, fixa månadskort & träna
2. Sportcenter & handla upp mitt presentkort
3. Sund & leta upp saker (ogillar ordet städa)

Och under tiden som jag letar så ska jag passa på att tvätta, det är ju gratis hemma men tvättstugan kostar ! Ekonomiskt tänkande förstår ni ! ;)

Är vädret fint ska jag även dra med mamma ut på en promenad (: Och så hoppas jag kunna övertala pappa att kunna få ta snöskotern o köra nån dag, det var sjukt många år sen sist !

För övrigt så ska mamma & jag till Åbo en dag i veckan, till IKEA! :D Men kanske även till shoppingcentret utanför Åbo, som jag aldrig kommer ihåg vad heter ! ^^,

Dessutom så planerar jag även att fara till Stockholm en dag, till Sara & Måns ! Och hoppas att jag får Linus med mig, för att köra själv i detta väder på helt okänd mark känns inte som det smartaste faktiskt :p 

Nej nu ska jag bestämt sova, så att jag orkar stiga upp i en rimlig tid imorgon ! ((: 

Nattinatti !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0