Städa, leta & fixa !

Det blev ingen mer uppdatering igår, men egentligen hände inte så mycket. Efter gymmet så åkte jag till Sportcenter för att se om jag sku hitta något att handla för mitt presentkort med. Och det gjorde jag ! det blev en fin (Dyyyyyr !) svart sport-bh från Nike ! Så tack Jojji, Selinda, Maria & Emilia ! :)

Sen blev det en sväng via Sparhallen för mamma hade begärt att jag sku handla lite och herregud vilka köer :o Men som tur var slapp jag stå i kö alls för Adam kom, ropa på mig & öppna en ny kassa ! Perfeeekt ! :D Bra med kontakter ;) haha

När jag kom till Sund blev det direkt middag & sen sku jag börja leta efter mitt pass, det tog max 5min ! Mamma suger seriöst på att leta ! Såå det sög ju, meen samtidigt bra att jag hitta det förståss, skulle varit onödigt att behöva betala för ett nytt när jag har 2år kvar på det jag har nu. 

Därefter redde jag upp i en massa lådor på jakt efter fler grejjer jag inte vet var jag har, mina bestick t.ex. Meen icke hittade jag dom. Meen jag fick ju bort städat en massa annat skit som jag av någon anledning sparat på, så det var ju bra :)) 

Senare såg jag på familjen annorlunda (Heerreguuud att folk skaffar så många barn :o) meen kul o se på är det , haha :) Kvällen avslutade jag med att se på "I rymden finns inga känslor" och den var helt okej, har hört att den ska va sååå braa. Men helt okej tycker jag, seg inledning och dåligt slut. Annars helt bra :) 



Idag steg jag upp vid 12. Hann inte mer än att äta frukost förrän det blev bestämt att jag sku fara o gymma direkt om jag sku hinna göra det idag, så sagt och gjort så blev det så. Kom till gymmet just efter halv 2 och åkte vid 3. Så 1½h ungefär. Meen det var sjuukt jobbigt och jogga idag ! Uppvärmingen gick bra meen sen senare, efter knäböjen så var det som om benen inte riktigt villa hänga me :S Kämpade iaf igenom 10x5x10 ! Sen skynda jag mig hem för att pappa sku komma o sätta upp en hylla åt mig, men han hade tyckt jag varit tröög o åkt, utan att ringa !!! -.- Nå jag åt lite och diska istället, välbehövt det med. Dessutom hade han tagit in extra sängen som jag ska ha i vardagsrummet såå nu är det lättare att sova över hos mig :)) 

Sen blev det Sund & middag. Och nu har jag städat ordentligt barndomsrummet ! Dammsugit, sorterat och fixat. Har dessutom även plockat med glasburkar o annat som jag ska ha med in till stan (: Dessutom så ska även notstället & sminkbordet komma me in nu såå att jag kan sälja dom (äntligen !!) 

Nej nu ska jag se på 2½ men som kommer på tv, o sen fortsätta letande efter mina förbannade BESTICK ! Damit ! 

Förresten såå blir det Stockholm & Ikea ihelgen ! Och jag ser såå fram emot det :)) 

Nu tv då ! Och taaack för updaten om att ni har SKITVARMT jeffe, verkligen TACK! (noooot ^^)

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0