Studentprov & lagkväll !

Igår hade jag fullt upp hela dagen, eller jaa, halva dagen gick ju åt att skriva textkompetensprovet ! Men det gick rätt bra, hoppas jag iallafall (: Jag satt o skrev i 4½h iaf ! Påvägen hem kom Jeffe utspringandes från Fantasia ! haha och såå gick vi hem till mig o skotta fram min bil, lr sopa egentligen o det var Jeffe som gjorde det ! ^^ taaack ! Medans jag sprang upp o hämta gymkläder !

Därefter åkte vi till AMS med Jeffes hyresintyg och därefter till Avancia ! Jag körde styrka och jeffe gick på zumba ! Efteråt kunde jag knappt gå :o hade såån sjuk träningsvärk ! Jobbigt, men ack så skönt ! Har tränat Mån-Fre denna veckan ! Sköönt ! Varav 1gång dans, 1 löppass och 3 styrke ! :)
Efter gymmet åkte vi och handla och sen blev det Fantasia för middag innan jag sku hämta upp Sara & Åsa och åka till Hanna för att påbörja lagkvällen ! :D Vi var först hos Hanna o åt, chilla och snacka och därefter åkte vi till Park för att basta o simma i poolen (: Mycket trevligt ! Tror vi var 13 brudar och Tommy ! ^^,
Sen skjussa jag ett par till Arken, Elin hem till sig och Nettan hade jag sällskap av hela vägen till Sund (: Väl i Sund snacka jag me fina Jennifer o sen sov jag som en sten till halv 11 imorse :D sköönt !
Idag har jag släpat med mig en massa grejjer till stan, skjussat brorsan & boman på träning och sen har jag städat akvariet ! NU chillar jag o väntar på att Jennifer ska ringa :) Så fort Jennifer kommer till stan såå ska vi åka på hockey, missar börjar meen ogillar att åka själv så det är okej :p
NU göra någge vettigt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag såg på mitt ålandstidningen newsfeed på facebook att "dina" pojkar hade varit duktiga :)



2011-02-12 @ 17:57:13
Postat av: Hanna svarar:

haha "mina" riktigt ;D meen jepp! idag var en bra hockeydag ((:

2011-02-12 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0