Taggad till tusen !

Imorgon smäller det ! Dagen som jag väntat på i många herrans år ! Är man lussebarn så är man, o jag är glad att jag är det ! Föööör det kan inte finnas bättre traditioner än KARONKAN ! Först får du busa & kladda ner 1or & 2or och därefter göra dig riktigt fin och gå på baaal ! det skulle vara en mer traditionell dans jag saknar då kanske, för det hör liksom lite till. Men arken får duga helt enkelt ;)

Ikväll var jag först i skolan i lite drygt 3h, fixade både det ena & det andra ! Såå nu är allt fixat, ska vara det iaf ! ^^ Därefter åkte jag till Baltic o kolla sista perioden av Snupparna - Fram tillsammans me Isabelle & hennes kompis som jag hitta där (: Jag hann dock se matchens alla mål, haha ! Som slutade 3-1 till FRAM ! Mäktiga Norra Åland ! haha :) Men spännande var det, och båda målvakterna storspelade verkligen ! Creds till Viktor i snuppmålet, han var matchens lirare i mina ögon ! (:
Nu har jag ätit lite, duschat & t.o.m. målat mina naglar :o haha meen bara genomskinligt ^^ meen jag minns inte när jag gjorde det sist såå creds för det tack ^^, 

Idag har Ellen & Jennifer bokat resa också, dom sticker på lördag och jag vill meeeeeeeeeeeed ! Meen måste ha pass för det, och jaag vet ju förbanna inte var mitt är ! :@ Gaaaaaaaaaaah ! Ska ringa o höra hur det är med tillfälligt pass imorrn, o hoppas på att dom kan fixa det , polisen alltså ! 

Annars såå fick jag precis reda på att en viss ex-lyceist ska ut imorrn ! hihihihihi daaagen med stort D blev just tuusen ggr bättre ^^,

Jag borde egentligen sova nu, meen vill inte sova meed blött hår ! hehe fööör då blir morgondagen förstörd ^^ Men samling 07.00 är det såå snart ska jag gå ändå,.. föör allt borde vara packat & klart ! Just ja, ska låsa upp ytterdörren också, syrran kommer inatt ! 

Dessutom fick jag brev från Scom idag ! ( stockholm college of osteopathic medicine) äär mer sugen på göteborg dock, eftersom deras utbildning bara är 4 år, ist för 5. Meen ska läsa o begrunda katalogen jag fått (: Har dock mer eller mindre fått reda på att det inte finns en liknande utbildning i Finland på SVENSKA, bara på finska,.. Ska undersöka saken lite till, meen så är nog fallet. Men om det känns lika rätt om 1år såå blir det osteopat-utbildning för mig (: hihi tror det är rätt för mig ! 

Neej , nu titta igenom de sista , kolla att allt är meed och sen sova ! Blir NOLL uppdatering imorgon föör dagen stavas: KAROOOONKA ! Meen ni får stå ut, lovar bilder & en genomgående rapportering på fredag istället (: 

// Glassiga karonkaflickan ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0