Träningspasset, packa, leka lärare & packa !

Egentligen har jag inte tid att sitta här, klockan är halv 9 typ och jag borde packa , diska, plugga finska eller i allmänhet reda upp min lägenhet så att jag inte blir så ledsen när jag kommer hem på söndag. 

Hur som helst så var det både en bra och dålig dag på gymmet idag ! För det första så var det härligt att springa fööör jag blev inte alls trött på samma sätt som jag brukar, dvs ingen jobbig känsla i magen som säger åt förnuftet att jag borde sluta osv. Vilket var GRYMT skönt ! För det bevisar att jag fått lite kondis igen, awesoome! :D

Det som är mindre awesome var att jag kände smärta i knät, dock i mitt HÖGRA , dvs det som jag inte opererat :S meen ont fick jag ! Vilket gjorde att jag inte körde mer än vad jag tänkt (dvs 3x10x5x10x5x10x5x2) även fast jag egentligen hade stor lust till det då jag annars hade kunnat springa så långt som helst (kändes det som just då) jag hade iaf utan problem kunnat springa ett 10x5 till ! Vilket är goda nyheter ! Meen att jag kände smärta i knät var mindre bra. Tror jag direkt ska mejla Lillemor (min fysioterapeut) och fråga vad hon tror om det, samt om jag då borde stannat direkt (vilket jag inte gjorde då jag bara hade ett par minuter kvar av det jag tänkt). Och vad det kan bero på. Så slipper jag grubbla själv :)

Efter joggingturen såå kände jag ju att jag måste bli lite mer slut , så jag gjorde 50 sit-ups innan jag strecha ordentligt. Fint det ! (: Nästa vecka ska jag börja gå på grupp-pass har jag tänkt, typ zumba , streetdance o sånt :) Måste ju passa på när jag unnat mig ett månadskort !

På tal om nått annat såå fick jag häromdagen en försenad 19års present av min gammelfaster, pengar ! Nice och välbehövt ! På tal om pengar såå har jag fått schemat för de dagar jag ska få leka lärare,. Väntar nu bara på besked av rektorn om jag får jobba lr om nån lärare på skolan ska ta det. Hoppashoppas jag får det ! Sku va nice med extra-cash, spec lättförtjänta sådana ;) hihi

Efter gymmet såå laga jag mat och sen har jag varit duktig o plockat saker på sina platser. Hade sjuukt mycket grejjer med mig från Sund, hehe. Hade bl.a. med mig en massa glasburkar, så nu har jag kunnat slänga en massa påsar o kartonger. Gillar att ha pasta, russin, havreflingor, nötter osv i burkar. Det blir så råddigt med en massa påsar. Bara jag får upp kryddhyllan och orkar fara o inskaffa en hammare & vägghållare så börjar jag få bra ordning här sen, nice ! (: 

Nej nu ska jag se klart på 2½men och sen packa ! Imorgon bär det av till Stockholm ! Ser fram emot det ! (: Dessutom har jag precis betalat Hesa-resan ! Nice ! 

// glassflickan ",



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0