Träningträningträning !

Har precis käkat middag, det blev plättar & svampröra till huvudrätt o plättar o blåbär till efterrätt ;) haha superdupergoott ! Och så fick jag diskat under tiden ! (y)

Det gick bra på gymmet idag, trots min förbannade träningsvärk som jag har sen i måndags ! Meen som sagt, bra gick det ! Körde ordentlig uppvärmning 3 + 10 min på löpband + mina fina hopp jag ska göra ! haha och efter styrkan såå jogga jag 10min till ! Måååst verkligen ta tag i detta och jogga järnet nu om jag alls ska orka me innebandyn sen ^^,
Efter avslutad träning såå strecha jag ca 10-15 min också ! meeen nu sitter jag här me en hemsk träningsvärk,. hoppas den är bääättre imorrn ! Imorrn blir det ingen styrka utan ett löppass ! Har fått order om ca 20-30min jogging 1-2 ggr i veckan ! Såå tänkte jogga imorrn o på lördag (: Tänkte köra enligt Paulo Robertos ordination (har läst en av hans böcker lite granna ^^,) Såå då är det 10min jogg, 5min gå, 10 jogg o 5 gå :p och då blir det totalt 30min ! Passar bra att börja med tycker jag (:

Nu kommer mitt träningsschema se ut såhär alltså:

Måndag: Styrka
Tisdag: Dans
Onsdag: Styrka
Torsdag: Jogg
Fredag: Styrka
Lördag: Jogg
Sön: Zumba med Jennifer förhoppningsvis (:

Awesoooome ! Äntligen ska jag få träna såå mycket jag vill ! haha meen nån vilodag / vecka ska jag haa, blir att stryka jogg varannan torsdag för att kroppen ska få vila ! Även fast det inte är nå långa joggingpass såå behöver kroppen en hel chill dag emellanåt (: Nästa vecka kommer det dock bli avbrott pga karonkaaaan ((: Såå ingen träning tors o fre troligtvis ^^,

Är dessutom småförkyld såå är riktigt stolt över mig själv hur bra jag orka ändå (:
Och jag OGILLAR starkt att det inte funkar att ha vettiga mellanruuuM! Nån som vet hur man fixar det??
Nu byta om o vänta på att Jennifer ringer såå ska vi sticka till Baltic ! :DD

// Glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Måste sno det där knepet me kombinerad huv.rätt + efterrätt, låter superbra :)

Btw, hur mår Hemingway i sin nya bostad? O joo, får ja va gudmor el nå likande? :P

2011-02-12 @ 17:39:16
Postat av: Hanna svarar:

Do that ! It was awesome, o inte alltför mycket disk ;p Jooo, han trivs bara braa ! Han har fått flytväxter, har RENT vatten ooooch ska snart få in lite snäckor o stenar ! :DD haha jaa , det kan du väl få va (;

2011-02-12 @ 20:09:13
Postat av: Sofi

Bra bra :D

2011-02-13 @ 16:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0