En effektiv dag !

Klockan är bara 3 och jag har hunnit med rätt mycket idag redan ! Dagen började redan 07 av att jag väcktes av ett mess av Maria -.- o jag som inte brukar ha svårt att somna om hade otroliga problem ! :O

Jag låg och vred mig tills Jeffe messa vid 10, vi sku ju ha varit 10 på gymmet var meningen, hehe meen det blev det inget av ^^, Jag steg upp vid halv 11 , vilket är tidigt för mig när jag är ledig ^^, Åt en ordentlig frukost, hämta tvätten o gissa vad som fanns kvar? Jo ALL tvätt som var där när jag sku hänga upp min igår, gaaaah ! Jag som tyckte att jag var tröög, åh va jag vill ha en torktumlare !! För visst, jag sku kunna köpa mig en tvättställningen o ha tvätten här, meen det har jag faktiskt inte riktigt lust med,..
Nåja, nog om det ! Sen åkte jag till gymmet & körde ett joggpass, stod väl totalt 35min på bandet varav 20min joggning ! Känns bra ! Därefter åkte jag o handla, först till sparhallen där Adam satt i kassan & sen till kantarellen o där satt Nina i kassan! Åland är liiitet (: men saker som att känna personalen gör det hela trevligare (:
Nu har jag precis ätit lunch, lr för ett tag sen iaf ^^ det blev pasta & grillad broiler ! Mumma ! Köpte den för att göra sallad att ha med till studentskrivningen imorrn ! ((:

Jag har mjuksbyxorna rena, maten planerad såå nu är det bara o fixa mat & plugga lite tills imorrn då!  haha såå kanske jag fixar det ;D Är inte så särskilt nervös faktiskt, skräcken är dock att ALLA uppgifter innehåller ordet ANALYSERA ! För jag hatar det, även fast jag kanske måste göra 1 sån uppgift, meen helst vill jag ha uppgifter där jag kan skriva mycket själv, utan att behöva läsa såå mycket  ! ^^
Nå det återstår att se, jag har ju iaf gått preppkursen o fått 4poäng på de flesta uppgifter. Max är 6poäng. Så det känns rätt bra ! :) men ska väl försöka ta mig tid o titta lite på de sidor Anne (svensklärarn) nojsat om ^^
Nu ska jag rensa min gamla telefon o försöka förstå mig på min nya ! ^^
// glassssssflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Det är faktiskt inte så farligt att ha en tvättställning i lghten, det e faktiskt ganska praktiskt - köp en för f*n, de är inte så dyra! :P



O det är inte det lättaste att lära sig en smartphone men nog går det efter ett tag! Lycka till!

2011-02-12 @ 17:42:09
Postat av: Hanna svarar:

Jooooo, jag hatar det ! :o jag o jonas hade ju alltid det,. fast visst, nu är det ju mindre kläder när det bara är jag + att jag kan ha den i sovrummet på dagtid,. Hmm, tåls att tänka på !



jaa, börjar fatta nu! meen har nog en bit kvar ;P haha taaack, I need it ! ^^

2011-02-12 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0