Försök till effektivitet !

Gårdagen blev som sagt riktigt slö, pga att jag var så förbannat trött (av outgrundlig anledning :o :S) såå efter att ha försökt på mig att fixa bloggen lite grann bädda jag ner mig och kolla på film :) Min tanke var att kolla på The social network (streamad från internet) meen den villa buffrar HELA tiden så jag tröttna. Det blev en gammal goding istället, hehe för pinsam för att nämna namnet på ^^,

När jag sen sett filmen, eller del 1 såå valde jag att lägga mig ner o försöka sova. Men när jag började somna såå fick jag ett mess mitt i allt (: Som ledde till en sms-konversation och jag blev jättepigg ! Så när vi sen sa god natt såå kunna jag ändå inte somna,. Så jag redde upp i badrummet istället ! haha jepp, det gjorde jag :D Slängde tvätt i ikea-kassen & vek in kläder, och så satt jag alla underkläder i nya byrån ! ((: hahah såå nu har jag bara att dammsuga så är sovrummet städat ! ;) 

Att jag var uppe o städa resultera förståss i att jag sov länge idag, men hey, det är faktiskt sportlov :) Och jag är övergiven hemma på Åland ! Såå då är det okej :p Idag lämna även min bror ön, för ÄNNU kallare väder. Han ska fara och skida/åka snowboard i Norge, jisses ! Som om det inte vaar kallt nog här hemma liksom :p 

Idag suger vädret , inte ens solen skiner såå man har ju ingen lust alls att gå ut. Så därför tänker jag nog inte stressa alls. Jag hade tänkt åka till Sund rätt tidigt idag meen till vilken nytta nu?! Hade nämligen tänkt dra med mamma på promenad meen inge kul det när inte ens solen behagar att visa sig. Så istället ska jag : 

1) Städa akvariet
2) Reda upp resten av lägenheten (dvs plocka saker på rätt ställen osv)
3) DISKA
4) Dammsuga
5) Rensa & packa inhop allt som har med gamla telefonen att göra

Så joo hörrni, jag har att göra ! Funderar på att inte fara till Sund ikväll utan göra det imorrn på FÖRMIDDAGEN, efter att jag fixat månadskort & gymmat ! :P Låter ju som en bra plan iaf :p hehe

NU ska jag sätta fart ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0