2010

haha har stressat helt i onödan, har duschat, ätit middag och ska bara fixa mig och det tar max ½h. Jag behöver inte åka förrän om 1h och en kvart ! ^^, Så passar på att göra en lista istället för att göra nada. :)

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Jag flytta ihop med en kille, dvs blev sambo, skaffa körkort såå körde massa bil & sommarjobba en HEL sommar

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag tror inte jag hade några faktiskt :p

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Minna & Justus, Hampe & Åsa iaf :) + en massa andra unga, herregud va alla har bråttoom !

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?
- Så häftiga som Spanien och Sverige ^^

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

-Tjaa, mer tid på dygnet?! Nä men tid till träning, dvs vara skadefri ett helt år önskar jag mig !

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- Hmm, 17 januari, 6 februari, 17 juli,  22 dec , har inte såå bra minne ^^

8. Vad var din största framgång 2010?
- Körkortet !

9. Största misstaget?

- Flyttade ihop med Jonas för tidigt, samt skadan, även fast inte det var nått misstag eg,.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jaaaaaa ! Knäskadad sen den 30.8 och är fortfarande, vill spela innebandy NU !

11. Bästa köpet?
-Hmm, ingen aning :S lr jo, resväskan kanske ! Men den köpte ju mamma ^^ Så nya innebandyskorna & klubban får det bli ! Även fast dom ännu är oanvända,..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat, hyra, alkohol?!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Jaaa, Jonas , mina vänner osv

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Waka waka , Skaka rumpa åtminsone :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare första delen, lr 3/4 egentligen, det sista kvartalet var sådär,...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Tränat innebandy, men det fick jag inte, samt rehabat !

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Städat och grejjat, låtit Jonas göra mer,..

18. Hur tillbringar du julen?
- Hemma i sund med familjen

19. Blev du kär i år?
- Blev kär hösten/vinter 2009 men den kärleken är slut nu

20. Favoritprogram på TV?
- hmm, Bones o lyxfällan

21. Bästa boken du läste i år?
- Hann tyvärr inte läsa en enda tror jag,. illa,.

22. Största musikaliska upptäckten?
- Jay Smith & Alexander Rybak

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Massa spriiit, haha vet inte vad jag önska mig meen sprit fick jag iaf ^^

25. Något du önskade dig men inte fick?
- Nope,. tror ej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

- Först spela jag fiol, sen på kvällen hade jag & selinda 18års fest hos henne ! Superkul kväll !

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Joo, mer resooor !

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Vardaglig meen mer "tjejjig" pga krogen ^^ haha

29. Vad fick dig att må bra?
- Jonas, vännerna och Casper

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Samma som alltid, Jesse Mc Cartney ;D haha

31. Vem saknade du?
- Tjaa, systrarna o jonas emellanåt, farfar alltid ! <3

32. De bästa nya människorna du träffade?
- Hmm, Minna & Justus, Daniela min brändöflicka & hockeypojken , säkert fler

Så, nu fick ni mer att läsa ;D och NU ska jag sätta igång med att fixa mig klar och sen stick o servera ! Sen blir det staan ;)

Heippa !

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0