Abi-resan till Åbo!

Hej mina vänner ! Nu ska jag berätta för er vad som hänt på sistone (: är ledig i 3 dagar nu ! Ska int va iskolan förrän på torsdag såå ska ta tag i detta nu så ni inte blir alltför lessna ^^

Abi-resan med Emilia & Alexandra var jättekul ! Sitzen var något alldeles extra, haha fest på studerande vis helt enkelt ! Som innehöll 3-rätters för 10€, snaps, snapsvisor, straff, förbud på att gå på toaletten osv ! Skitkul var det iaf :D Jag satt bredvid Alexandra & Johan och mittemot mig satt John, brevid honom Emilia & Ida ! ((:
Vet inte riktigt vad jag mer ska säga om sitzen, maten var vårrullar - kycklinggryta - fruktsallad & glass ! Helt ok, efterrätten var godast! :D Under kvällen hann jag även få håret friserat och så starta vi en kör ! haha :D
På dagen innan sitzen såå var vi ju på mässa, den söög helt ärligt. Jag fick lite info om programmen jag är lite intresserad av iaf, det sociala & sjukskötar på Novia ! För blir det Åbo så blir det Novia ! Meen det kanske blir Hesa, har inte bestämt mig ! ^^ Samma program finns där också, på Arcada (: Jag kanske är lite klokare efter Abi-resan dit som är i början av Mars ! :DD
Efter mässan hann vi med sen lunch o lite shopping också ! När vi väl fick komma in i lägenheten, haha ojoj va vi villa runt när Sofi INTE svara ! håhå
Det blev pizza och sen REA shopping på Seppälä ! Nice ! :DD
Alex i Långnäs !
Emilia & hennes en Åbo-vän på lunchen (:
Fina Ida på sitzen ! (:
Drinkkupongerna ! ;D
Jag, Alex & Emanueles flickvän (:
Jag blev klippt ! haha ida behövde hår till skolan (: hon ska bli frisör !
Jag & systeryster (:
Emanuele, Mendez & Emilia !
Min finfina kööör ! :DD
Flink, Anna, Stefan, jag och Ida !
Fler bilder finns på facebook ! (: Efter sitzen kom vi oss in på en lönnkrog vi inte borde fått komma in på ! hihi jag o ida är awesome ! (; hihi en awesome kul kväll med ett helskönt gäng ! Tack alla ! ((:
På lördagen sen såå stod mera shopping på schemat och prio 1 var karonkaklänning ! Och jag hitta en helt underbar ! :D i 3e butiken vi var in i (: Rätt dyr men heelt underbar !
Förutom den hitta jag även skor & väska så nu är karonkan under kontroll ! Dessutom hitta jag en massa annat, eheh jaag shoppa mest av alla ! Trots att Emilia var med , illa ! ;D haha
Nu ska jag ta kort på kläderna och visa er (:
// glassflickan ",  (21-22 jan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0