Back to school !

Det blev visst ingen uppdatering igår, för det första såå gick jag då inte o sov så tidigt som jag borde ha gjort, råkade sitta uppe o snacka med syrran i några timmar (A) och sen kunde jag ändå inte ens sova,. somna väl där vid 4 som vanligt,.. Så jag orkade inte stiga upp förrän vid 12 o då var det bara att äta frukost, packa träningsväskan och skjussa syrran till båten (: För att sen träna ca 1½ h ! Körde intervaller igen, sköönt + rehab förståss !

Igår kväll chilla jag järnet, o sen var klockan plötsligt mycket ! :O Såg på en rätt mysko men rätt gullig film också, Wedding daze o pratade med finisarna på msn, i vanlig ordning (:

Idag var det skola igen, pust ! Sjukt jobbigt att stiga upp, trots att jag började först 9.50 ! Det ska bli såå skönt att bo istan snart igen ! Bara 5min gångavstånd till skolan (; längtar ! Hur som helst såå hade jag bara 2lektioner idag, som alla andra måndagar ^^ Såå rätt soft början ändå, trots att jag var rätt lost på matten :S Mest trött men ändå, jobbigt !

Sen chilla jag med Joel i 2h ! Haha o sen gjorde jag lite ärenden innan det var dags för att träffa Lillemor ! Träningen gick helt ok o bedömningen var att det går framåt ! Meeen, ännu väntar 4-5 veckors rehab innan jag får spela innebandy igen ! :((( Meen jag får iaf dansa nu, alltid nått (: o det ska bli skitkul !

Ikväll har jag inte gjort så värst mycket, städat lite (y) o nu snart ska jag se på tv lite granna o sen blir det sängen rätt snabbt, börjar 8 imorrn ! Hjääälp !

// Glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha ja tror det här är ett av dom få inläggen där jag inte står med ;) hihi

Puss <3 <3

2011-01-11 @ 20:48:54
URL: http://jeffeee.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar:

haha kan så va, ett undantags inlägg alltså ^^ hihi puss <3

2011-01-11 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0