Bl.a. möte,
Ja jag tog mig ju inte till banken o kom precis på att jag inte betalat jennifer heller, skärpning Hanna ! Men jag har iaf rensat garderoben idag och jag har hur mycket som helst som jag kan sälja, såå bara inte bordshyran är mer än 30-35€ så tänker jag nog slå till ! Ska dit o höra med väntetid o sånt iaf nästa vecka (:

Förutom garderoben så hann jag med att plocka upp ett par kasar också, det känns som att halva mitt liv är i kassar nu, men så blir de väl när man slöflyttar o tar lite nu, lite då osv,..

Ikväll har jag varit på möte iaf, kul o träffa alla igen ! Och så var det några nya ansikten med, såå nu är jag inte newbie länre ;D meen yngst är jag fortfarande, i alla 3 styrelser som jag sitter med i ^^,

Efter mötet åkte jag till Strandnäs och träffade Jonas,... Vi snackade i nån timme och resultatet blev = Jonas </3 Hanna. Vi har haft paus i en månad typ så domen var antingen eller och nu blev det såhär. Jag tänker inte gå in på nå detaljer men i huvudsak handlar det om att vi glidit ifrån varann, samt att vi har så olika prioriteringar och så olika intressen. Eftersom jag funderat så pass länge så känns det helt okej nu när det blev såhär. Livet går vidare och det är inte schysst mot varken honom lr mig själv att fortsätta om det inte känns rätt.

Så nu vet ni det, för er som har facebook o undrar varför vi inte har ändrat där så beror det på att vi väljer att göra det om nån dag, för att det ska få sjunka in lite först innan alla kommentarer kommer, blir lugnast så.

Därefter åkte jag till Jeffe o fick prata lite och äta hemlagade plättar, mumma, och väbehövligt ! Hon är bra min "stora" Jennifer !  <3 haha

Egentligen så borde jag sova nu, alla som ja snackat med på msn har redan sagt hej då o gått o lagt sig meen min vrickade dygnsrytm säger inte att det är natt än, men jag ska precis göra ett försök !

För imorrn ska jag först STÄDA, ja de blev ju inte så mycket idag och på kvällen ska jag först servera på Finbys älghippa och sen till staden och ev ut en sväng för att träffa finisar (; ska iaf släpa med mig jennifer hem i rimlig tid eftersom vi ska till kyrkan på tors ! håhå ;D

God natt !

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0