Busy day !

Jaa, jag har faktiskt gjort mycket idag, sköönt ! Då slipper man grubbla o tänka så mycket :p Fick enhel del till lägenheten, o det mesta uppplockat också ! Så slipper jag ett berg sen , lr får iaf ett mindre ! Var och gymma sen, och det gick rätt bra faktiskt, sköönt ! Inte toppen, men inte heller kasst, så jag får nöja mig med det så länge (: Körde igenom rehabprogrammet och sen sprang jag ett par minuter också meen är alltid så sjukt trött nu när jag gymmar?! :S Såå det blev som sagt bara ett par minuter, men bättre än inget  !

Därefter åkte jag till Jonas för att hämta grejjer, har fortfarande SJUKT mkt prylar där ! :o Jag fattar inte ! hehe fick med mig 2 kassar kläder , nu BORDE alla kläder va därifrån ! Och även lite andra grejjer :) Sen styrde jag kosan mot Godby för att hämta Svante och sen vidare hem !

Ikväll har jag packat en massa, en stor låda kläder, en låda med "prydnadssaker", en massa pärmar o annat ! Så nu är bilen proppfull ! ^^, Fick ta o hjälpa Svante tömma byrån jag ska ha också, så nu är den i mammas bil ! Den ska in, sängen och sen ett soffbord också (: Sen borde alla möbler va på plats ! Neej, ett par stolar ska jag ha ocksÅ! Dom gamla är aningen skruttiga ! ^^,

Så imorrn får jag mer på plats, men kommer nog inte va helt inflyttad förrän nästa vecka, lagom tills provperioden börjar, typ ^^ nåja, har chilla pp-schema ändå så ;D herreguud ! Ska precis inleda min SISTA provperiod i lusse ! :O Shit, det känns overkligt!

På tal om annat så är karonkan under kontroll nu, dejt - check !, hår - check ! Klänning o skor ska inhandlas i Åbo ! (: Sköööönt ! En mindre sak o oroa mig för (:

Nej nu ska jag sova, har SOMMARJOBBSARBETSINTERVJU (puh, långt ord!) imorrn ! Wish me luck ! Men först en bild, var länge sen ^^





Nu fick ni t.o.m me 3 från Torquay, språkresan -08 ! Härliga minnen ! Förresten så är bilder i min header även dom därifrån (:

Nu sooova , god natt !

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0