En annan udda dag !

Mitt liv ser inte ut som det brukar, iaf inte de senaste dagarna ^^ Idag blev jag första gången väckt 06.15 av skruttungen ! Meen fick henne att gå tillbaks till rummet, även fast hon knappast försökte sova som hon sa, hon är liksom 5. Sen kom hon med jämna mellanrum o nojsa tills ja vid 8 typ gav upp o satte på tvn åt henne soom förståss inte ville ta in barnkanalen ! SÅå jag fick vackert väcka min lillebror, som blev galen meen han fick det inte heller att funka. Så det blev film istället, Bamse i trollskogen ! ^^

Försökte då sova en stund men efter kanske 45min gav jag upp o gick o la mig i soffan med henne o kolla klart på filmen. Då kände jag mig inte nå trött heller, konstigt nog! Sen blev det frukost, tekalas med kramdjuren, en sångstund och sen ut i snön! Först pulka, sen en sparkstötting tur efter posten varpå vi byggde en snölykta och sen blev det snöbollskrig där målet var att man ska träffa den andres fötter, förnuftigt? javisst ! (;

Därefter tövla vi oss in igen, lagom blöta för att äta våfflor ! Och sen var det så småningom dags att söka fram alla hennes tuuusen grejjer som alltid släpar med sig och packa ungen i bilen för att köra henne till sin farmor (: Nu var klockan 13 typ ! I vanliga fall hade jag INTE hunnit med detta utan bara sovit , haha oj va man sover bort mkt tid egentligen, meen det är ju så sköönt ! ^^

När jag lämnat av henne åkte jag till stan, inhandla litet mellanmål o åkte sen till lägenheten för at tpå allvar plocka grejjer, behöver jag säga att jag haaaaaataaaar att flytta? ååh det är jobbigt man måst packa ner o sen packa upp o hit o dit o såå försvinner alltid nått ! Ni fattar väl,..

Efter nån timme där åkte jag till kära Avancia ! Och sen kom jeffe o joina ! Körde vanliga rehab-passet och det gick bra ! Och sen körde jag INTERVALLER på löpbandet ! Och guud va kul det vaar ! haha låter töntigt meen det var så härligt att få springa lite ^^ körde ändå mkt lätt, gå 2 (tempo walk ändå men) springa 5 och detta upprepades 3 ggr. Totalt ca 20-25 minuter ! Sköönt var bara förnamnet ! Jag gick som på moln ut från Avancia ^^ haha

Sen åt jag en välförtjänt middag varpå jag blev så mätt att jag inte orkade röra mig på en bra stund ^^ men tillslut fick jag dra mig upp o få med brorsan ut för att bära in alla kassar o lådan från stan,.. Men precis som vi kom ut såå fick jag se att snön på taket kom rasande och sen ser jag att mitt i snömassan längs med stuprännan står min pappa på en stege ! :O Snön kom hastigt och han hann inget göra, han föll handlöst bakåt i snön ! Det var sjuukt läskigt att se, men han klara sig bra ! 2sek senare var han uppe igen,(på stegen förståss) karlar,...

Senare sku jag då hinna öva lite fiol eftersom jag o syrran ska spela på ett 50års kalas imorrn meen vad upptäcker jag inte då om inte att min fiol INTE är i skick! Inte på långa väägar ! :S Ringer i panik jennifer, min fiolspelande vän som kan sånt meen hon svara inte o sen försökte hon hjälpa via msn soom dock sluta med att jag hade av en sträng,...

Så nu står jag här, allt jag behöver är en FIOL att låna ett par timmar meen det verkar inte som att nån vill låna ut en till mig,.. Har försökte fått tag på ett par människor meen det är fredag, ingen svarar/ är för fulla för att fatta,... Trist eftersom jag sett fram emot detta nuu ! Har lagt fram noter o allt ! Menmen,... blir väl inge kalas heller då, pinsamt att komma när jag lovat spela o sen inte gör det,... :/

Jag o brorsan har sett på film iaf, mest för att få mig på andra tankar och det funka meen nu är alla tankar tillbaka.. Vi såg iaf på The Wedding date, och den var fin (:

Nu har jag precis beklagat mig för min underbar vän Sara ! Hon lyssnar o lyssnar o lyssnar ! Hon är underbaaar och jag vet inte vad jag gjort utan henne ! Eller som jag sa till henne, antagligen: 

måått mycket sämre, överanalyserat alltför mkt o alltmänt inte haa lika kul , typ? :p

Utan henne då alltså (: Hon är bäst o jag saknar henne såå när hon inte är hemma ! Meen hon är en fantastisk vän på avstånd också ! Tack Sara, du gör mitt liv lite lättare ! <3

Nu ska jag inte svamla mer, go natt !

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0