En lång väg hem !

Igår var då planen att jag skulle ha åkt hem o sova, så blev det inte ^^, vi satt uppe o snacka till 2-tiden och dåå valde jag att sova hos jennifer istället för att köra hem i kylan med risken att somna,... Meen det hade jag knappast gjort för somna kunde jag inte alls ! Vid halv 4 gav jag upp o satte mig vid jeffes dator då hon sussa sött o jag inte ville störa henne (: Satt o läste bloggar o kolla runt till 5,. sen somna jag nån gång därefter ^^,

Jag vaknade vid 11, jeffe sku ju iväg på zumba meen jag somna snart om, tills hon kom hem igen , typ 5min senare ^^, Stackarn hade ju inte hunnit me nån frukost så hon såg svart i bilen o beslöt att bli hemma istället, vilket nog var klokt ! En stund senare började jag min vandring till Strandnäs o Jeffe åkte till La strada för att bära möbler o ställa iordning efter renoveringen :)

Jag hämta min bil, min o selindas väskor o lite kläder, igen ! Herregud vad mycket jag släpat med mig dit alltså ! Jessus,.. Sen åkte jag till Tobbe med Selindas väska o så snacka jag lite med henne eftersom Tobbe ändå var iväg o skjussa nå kompisar :) Därefter styrde jag kosan mot Sparhallen o inhandlade CHIPS ! Usch vad sugen jag är på det !

Sen åkte jag då äntligen hemåt, via min gudmor & gudfar för att hämta mammas väska som hon glömt där på nyårsafton o så fick jag prata lite med min gudfar :) När jag sen äntligen kom hem ååt jag massor, nästan för mycket ! Nu gör jag ingenting egentligen, chillar,.. Klockan 6 är vi bjudna på mat till Godby o sen blir det nog chips o film resten av kvällen med bror min ! Såå imorgon måst jag nog ta mig o träna lite granna tror jag bestämt (: och så ska första delen av resan betalas, iiih snart åker viii !

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0