Första dagen på det nya året !

Ja jag inledde årets första dag med en massa andra människor för att se på fyrverkerierna ! Kvällen inleddes vid halv 7 i lemland, bara 1h försent typ, Göran är tröög !

Vi åt tacos med kyckling istället för köttfärst, det var gott ! Vi skratta och chilla till halv 10 då Göran körde tillbaks mot stan och jag hoppa av vid kanalen och jaa, det första jag såg var Gaye utan handduk,. hmm,.. haha nå var där 1h o sen åkte jag , Selinda och Tobbe in till stan. Jag hittade Sara & Göran och efter lite slirande hit o dit såå stod vi och såg på fyrverkerierna tillsammans ! Och sen drog vi mot arken kön, Selinda & Tobbe motvilligt och sen lämnade dom mig där meen jag hade Daniela, en tjej jag aldrig träffat förut ^^, meen hon övergav mig inte iaf, vi stod o snacka o tillslut fick vi komma in också ! efter en halv evighet, meen jag träffade självaste Dan Nordman i kön så heelt illa var det ju inte ;D haha

Tillslut fick vi äntligen komma in och första stoppet blev TOAN haha, där träffade jag på Eve :) Varpå jag hängde med henne och vi beställde en flaska champagne ! Som om jag inte druckit tillräckligt av det redan i kön ;P haha träffade Amanda i kön också, min gamla gympabuddy, skitkul !

Seen hängde jag då med Eve, träffa sen Jeffe och så var jag med min finis resten av kvällen :) Vips så var det stängning och vi drog till Bp, varför vet jag inte ^^, jo först var vi via korv görans och köpte pommes, det första jag någonsin ätit där ^^,

Sen till bp alltså, där vi hängde me folk, sen tillbaka till Arkens garage för att vänta på att Rassemusen sku sluta jobba, vilket han gjorde vid halv 6 ^^, Men inte hade vi nån nööd, föör vid det laget hade jag en trevlig "mess-konversation" ^^,
Somnade gjorde vi vid 6 tror jag! Jag och Sanna fick sova hos jennifer, tacktack gumman !

Idag vaknade jag vid 1 o då va Sanna borta. Jag och Jennifer åkte till fantasia för mat, och fick personalrabatt, billigt o bra, tack Alex ! Sen via Select och sen har vi varit hos Jennifer resten av dagen, ätit mera pizza, lite chips o framför allt COLA ! haha

Vi har sett på film, snackat om resan, bokat hotell på Arlanda och inte så mycket mer ^^ haha en slöö första dag, meen helt okej, för jag har fått dela årets första dag med en riktig fin vän !

Vi har iaf städat och plockat upp lite såå nått vettigt har vi nog gjort iaf ! Nu har vi precis sett klart på mamma mia ! Så nu vet jag inte vad som händer, meen det är helt okej ^^, meen jag ska nog till sund och sova iaf, meen måst hämta bilen då, och min väska,.. hehe o tanka var det ! :o jisses,. inge braa.,..

Tack alla för ett bra år, nu kör vi på nästa !

Nyårslöften då, nää kör på mål o saker jag vill göra istället !

1. Få börja träna igen, o vara skadefri !
2. Ha en awesome semestervecka med jennifer !
3. Skriva studentproven och taaa studenten !
4. Få tillbaks min gamla lägenhet o övertyga mamma om att jag ska ha den isommar !
5. Förhoppningsvis hinna spela 1 innebandymatch iaf !
6. Åka till USA och träffa släktingar och en hel massa av landet också !

Var glad och lycklig, ta kloka beslut och vara glad o nöjd över livet !

jaa hörrni, jag hoppas 2011 blir ett bra år , ett år fyllt av överraskningar och fina minnen !

Tack 2010, jag har fått med mig massor, men nu blickar jag framåt !

Förresten så har jennifer lovat att spela marschen på mitt bröllop ! haha ^^

// Eder förväntansfulla glassflicka ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0