Forts. helgen !

Från Åbo åkte vi hem med sista färjan, o den resan var minst sagt minnesvärd ;D haha Emilia blev helt besatt av en viss finne (; hihi resan blev ännu intressantare när vi skulle gå av, ifk gänget var med och jag messa det till Sara soom ringde mig & bad mig ge telefonen till en av spelarna ! haha vilka blickar jag fick ;D skitkul !

Sen fick vi skrapa och borsta fram min bil och sen åka mot staden (: hade bilen full så det blev en liten runda innan jag landa hemma (: Trött & sliten meen glad efter en awesome resa ! ((:
Så söndagen sov jag mest bort :p och på kvällen var det SuF möte ! :)
Det var en awesome helg med awesom people ((:
// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååh gullegumman, uppdatera nuu! :D <3

2011-02-03 @ 22:03:22
URL: http://jeffeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0