Fullt upp !

Även fast jag sov länge, som vanligt ! Såå har jag hunnit med en hel del idag redan ! Har vikt in tvätt, bakat pepparkakor, betalat första delen av resan (äntligen !) dekorerat brorsans kladdmuffins och tagit fram och fixat till kvällens kläder !

Om 3½h ska jag va på klippan redo att servera ! Innan dess ska jag ha dammsugit (i utbyte mot att mamma stryker serveringsskjortan), duschat, lagat & ätit middag, packt och fixat mig !

För efter älghippan åker jag in till stan, troligtvis till Arken och blir ev en stund där om Jennifer är i bra skick, annars ska jag släpa med henne hem till henne eftersom vi imorrn ska vara i GETA klockan 11 ! Wish us luck ! Så jag har en del som ska packas o ordnas.

Så morgondagen spenderas i Geta och sen på kvällen kommer Tilda hit och ska sova här & sen ska hon skjussas till dagis på fredag MORGON, hoppas pappa kan köra henne, eheh ^^

Nej nu måst jag sätta fart !

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0