@ Jennifers place !

Nu sitter jag hos Jennifer, i Jennifers soffa med Jennifers dator i famnen, Jennifer själv, hon sover och det borde jag också göra.

Älghippan ikväll gick kanoners ! Det var hur kul som helst och det skedde inga större missöden o en massa beröm fick vi :) Men jisses vad ont i fötterna jag har nu ! Meen det var värt det iaf, bästa timlönen jag någonsin haft o dessutom fanns det en hel del söta pojkar att titta på under tiden , haha ;)

Efter älghippan var planen Arken och dit åkte jag, meen bara en snabb sväng för att få nyckeln hit av Rasmus. För lilla Jennifer sluta kvällen snabbare än planerat minsann, meen hon behöver ju orka upp imorrn också !

Jag var via Korvgörans också, som hade öppet ! + för det ! Och trevlig personal genom Lillen o en till :) Så har precis käkat en massa pommes ! Säga vad man vill om stället meen pommesen är bra iaf ! Jag hade tänkt sitta uppe en stund till, ifall en viss fin person villa ha skjuss hem meen hittills har jag inte hört ett ord, o har messat för nån timme seen såå skiter nog i det nu, för nu måst jag sova !

God natt !

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0