Min fina Julia !

Sitter och peppar min fina vän julia, och får denna fina respons själv (:

Julia Thörnroos säger:
tack hanna! jag blir verkligen mer motiverad av det du skriver. du är nog en riktig pepp motiverare du :D

Julia Thörnroos säger:

faaan hanna, :) du borde bli tränare! skaff ett eget lag med ungar som e 10 år, de kommer ju att vinna alllt!

Råkade sen skicka svaret på denna kommentar till en annan som jag sen skickar det som står här över till och får svaret: 

hahaha okej jaa de borde du ju göra :p


Aaw min fina julia (: kan ju dock avslöja att en av "alla mina tusenmiljoner" drömmar är att få träna ett innebandylag, ett lågstadie tjejlag skulle vara huur kul som helst ! :) Och av detta blir man ju bara meera pepp ! :D


En annan sak glömde jag också nämna i föregående inlägget. Igår var jag o köpte en ny mascara o fick en massa parfymprover, små flaskor alltså, på köpet ! :D hihi kuul med gratis grejjor ! ;D

Nej nu sova, sommarjobbsansökan har jag iaf fått gjord ! (y)

Heippahej !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0