Min lägenhet !

Nu sitter jag i min lägenhet ! Min gamla dvs ! Det är sjuuukt fint ! (: Jag har fått hit endel grejjer idag, imorrn ska jag ta kläder och endel saker till ! Men får först sängen på onsdag, that sucks,.. Meen snartsnartsnaaart är jag här igen ! :D Men riktigt på riktigt blir det nog först nästa vecka, ska storhandla på söndag !

Rickard har dock tagit med sig MIN tv-kabel, hmm måst få hit den ! Och så ska tvn hit och stolar osv =) Snartsnartsnart !

Nej, nu har jag packat in allt jag haft med mig idag, ska fara o gymma nu och seen hem o packa mera ! Ikväll packar jag det sista (förhoppningsvis) o så ska jag jaga på brorsan att plocka ur byrån som jag ska ha in. Hmm, så mycket annat hinner jag väl inte med, lr jo, ska göra den förbaskade svenska uppgiften också !!!

Nuuu lite mat och sen gym !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0