Ny header & allmän update !

Som ni kanske märkt såå har jag ny header, tröttnade på min gamla, som var en färdig mall och bestämde mig för att göra en egen, inte den bästa föör jag har inget vettigt fotoprogram meen den får duga så länge (:

Igår var vi alltså då på middag och mamma bad MIG köra, för att hon skulle kunna dricka vin, suck ,... nåja, jag fick även då bestämma när vi skulle hem igen, sweet !

Vi va hemma vid 9 eftersom jag ville se på Bones och därefter kollade jag o brorsan på en film, hmm hette typ Good luck, Chuck. Jag var dock inte så värst mycket inne i filmen då jag hade intressantare saker för mig på datorn (; haha vilket min stackars lilla lillebror inte tyckte va så schysst ^^, meen så kan det va, jag är iaf nöjd med prioriteringen !

Idag har jag varit istan, skulle åkt in till 1 meen det blev lite försenat, hehe uups,. meen kom iaf iväg vid halv 2 hemifrån och hämta Selinda eftersom vi bestämt oss för att kolla om det fanns nått på rean men vi blev mycket besvikna eftersom det knappt existerade nån rea,... Mest rea hade KappAhl, + till dom meen dom hade mest nersatt på plussize kläder, - för det  ! Så vi köpte ingenting, meen det var väl lika bra då jag ska spara pengar ! 

Vid halv 4 kom Jeffe o mötte oss och sen åkte jag och J o tränade ! Duktigt sköönt, måst verkligen skärpa mig med rehaben nu, inte långt kvaar nu bara jag skärper mig ! Dock är det jobbigare då jag inte bor istan längre, lättare när jag har skola eftersom jag då är färdigt istan redan,... Måste komma iväg 1gång till denna vecka iaf föör nästa måndag ska jag träffa Lillemor för update ! (: 

Efter Avancia så va vi på en romantisk middag på Wirrans, meed god mat, levande ljus & live underhållning ! (; haha mysigt bara värre ! Sen handla vi lite och chilla en stund hos henne, såg på tv o snacka om allt möjligt precis som vanligt och det var trevligt bara värre ! Sen fick jag bråttom att hämta brorsan då mamma ringde hastigt o lustigt men de gick de me (: 

Nu ska jag precis sova, klockan är snart halv 2, håller på att sakta men säkert återställa dygnsrytmen , försöker iaf (; Imorrn ska jag till banken o förhoppningsvis bli klokare samt städa o sen på kvällen är det möte med Leader och sen möte i Strandnäs som gäller.

God natt !

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0